درایام امتحانات ببین علاقه به درس بچه هاروبه چه کاری وامی داره
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393
نویسنده : shayan

 

یه دل ميگه برم برم يه دل ميگه بخون بخون  

يه دلم ميگه نرم نرم يه دلم ميگه نخون نخون

طاقت نداره دلم دلم طاقت نداره دلم دلم

بي درس چه كنم 

پيش معلم زيبا زیبا 

خيلي كوچيكه كتابا كتابا

 درسم هر جا هرجا

بي درس چه كنم؟

سلطان قلبم زیسته زیسته

 دروازه هاي دلم روشكسته

پيمان ياري به مغزم رو بسته

 لاي لاي لا لاي لاي لا لاي لاي...

لاي لاي لا لاي لاي لا لاي لاي لاي لاي لاي لاي لاي لاي لای لای   

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید